3 ماسک معجزه گر برای تقویت و رشد موها
نوشته شده توسط : هستی

 

3 ماسک معجزه گر برای تقویت مو

 

ریزش مو یکی از مسائلی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است.پزشکان پوست و مو بر این باورند که ریزش مو بین 50 تا 100 تار مو در طول شبانه روز یک امر بسیار طبیعی است. اما اگر ریزش مو از این مقدار بیشتر شود باید فکر چاره شد . حتی افرادی هم که ریزش مو ندارند به دنبال ماسک های موثر و قوی برای پرپشت شدن موی خود هستند. در این قسمت به معرفی چند ماسک خوب و مفید برای تقویت مو می پردازیم.

ماسک اول:

 یک عدد زرده تخم مرغ + دوقاشق غذا خوری روغن کرچک + یک قاشق عسل

این ماسک یک ترکیب فوق العاده سحر آمیز برای موها است. تخم مرغ یک ماده غذایی سرشار از پروتئین است . بافت اصلی مو را نیز پروتئین تشکیل می دهد. روغن کرچک روغنی است که بدترین نوع ریزش مو را نیز درمان می کند. چرا که سرشار از ویتامین های مختلف و اسید های چرب امگا 3 است.

ماسک دوم:

روغن زیتون+آب پیاز+عسل

هنوز کسی به درک درستی از اینکه چرا پیاز تا این حد برای رشد مو معجزه می کند دست نیافته. شاید به خاطر غنی بودن بافت آن باشد.روغن زیتون نیز همانند پیاز از گذشته تا کنون به عنوان یک عامل برای پر پشت کردن مو استفاده می شده است. مخلوط آب پیاز همراه با روغن زیتون را بر روی پوست سر ریخته و ماساژ دهید. ماساژ سر باعث بهبود جریان خون در سر می شود.

ماسک سوم:

3عدد قرص بیوتین+روغن زیتون+روغن نارگیل

قرص های بیوتین را پودر کنید و با روغن ها ترکیب کنید و بسته بندی کنید و هفته ای دوبار از این ماسک استفاده کنید.

بیوتین یکی از ویتامین های گروه ویتامین B است که بسیار در رشد مو معجزه می کند. این ویتامین باعث تقویت فولیکول های مو می شود. این ویتامین در سبزیجات سبز به طور فراوان موجود است.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: